beg oh beg

Beg ni satu keperluan bagi perempuan tanpa disedari atau x..
Sebab kita nak letak macam2 dlm beg..xkan la nak pegang semuanya…
Harapan lah kan nak pgg wallet..hp lagi pastu barang2 mekap kalau ada..tisu nye lg..mcm2 la..
So selalunya gurl g mana2 ada beg..x kira la jenis beg sandar, galas ataupun handbag..dr saiz kecik ke sebesar2nya muat nak letak budak kecik umur 3tahun dalm beg pun ada..
Mengikut pengalaman aku dlu la..aku xsuka bawa beg..g mana just ngan sweater je..jadi ltk wallet n pe2 patut kat poket..
Tapi lama2 dah kena tegur..ahha..igt g masa interview nk jd cikgu pun aku bw beg yg org mcm beg buatan tesco tu..save environment no bag plastic gitu..haha…xsesuai langsung ngan imej sorg cikgu..
Ble masuk upsi da belajar dah bawa2 handbag ni..kalau hari yg adventure bw gak beg galas tp kna ada style nye…
Org sekarang mana penting jenama Gucci ke LV atau ape2 la..asl kan beg tu smart…dlu beg sekadar utk isi barang tapi skunk sbagai medium nak bergaya… yela bayangkan la kalau dah pakai smart3 ala2 rock xkan la beg yg diperbuat dari material manik lak…lari imej tu..



So mesti sepadan la kan..dah pakai baju kurung bawa lah beg yg cumil2 ayu je….
so jom cuci mata tengok contoh2 beg..ada antaranya yg aku rs lah boleh tahan...
(ni pandangan aku je kr beg tu smart...) 

beg cmni utk outing g mana2 ..ok lah kan xdela teruk sangat.....simple gila...letak payung ke ape kan..pastu bukannya transparent...agak vintage dr segi warna kain nya,..material jeans..selesa..
beg hitam ni nampak menarik la bagi aku..xtahu kenapa..
style nye..tapi aku minat beg adik aku punya..hehe..mmg smart...
syg xde lak gambar beg tu..cm ala2 beg yg terjuntai..ada tali,..
entah korg paham x..nak bagi gambaran pun aku xlepas..hampeh gak..

No comments: