kenapa aku buat blog

sebenarnya macam rumit je proses buat blog ni..
dulu aku ingat mudah..
yela just tulis2 pastu kita hias..
hari ni baru aku sedar karenah birokrasi betul..
balik pada main point..aku buat blog ni sebab aku tension kot..
haha entah lah aku cuba daftar kursus tapi portal upsi x dapat2 tembus lg..
sedih aku..risau kelas yang aku nak dah penuh...
jd lari la jadual yang aku rangka..dah baik punya cuti...
so aku buat blog utk luah kan perasaan..
kongsi kenangan aku..kira diari gak..
tapi org boleh baca lar kan... xkisah lah..
kalau xde baca pun..x kisah la.. :)
anggap je aku bebel depan laptop sorang2
(padahal jari aku yang menaip mulut tertutup)..

1 comment:

Anonymous said...

Nice site, Thanks.
nexium drug assistance