lapar

sangat lapar ni...kalau kat upsi..mesti banyak makan..
tapi bila balik rumah time2 cuti ni..hilang selera..
kalau aku lapar pun...aku malas nak makan..
hurm xtahu la kenapa..kira aku ngah seksa diri ke...
tapi aku dah x sakit...n masa aku kat upsi ritu..
aku usaha makan sampai berat aku kembali normal...
tapi member aku leh cakap aku x chubby da..siot je..haha
eih jap asal lari topik ni..hah sebenarnya aku rasa nak makan macam2
tapi keadaan ekonomi keluarga aku mcm x ok je... malam ni pasar malam..
aku mtk adik aku beli jagung je..huhu...sedih lak..
teringin sangat nak makan spageti..
lama da xmakan la...eih aku xle ikut nafsu..kena lebih jimat..
xpela aku jd kn blog ni saksi..
aku berjanji xkan lg skip breakfast demi kesihatan..
g pun dlu aku pernah janji kat sum1 yang aku akn makan 3x sehari,,
so aku nak tunaikan...harap2 dapat jadi xde lagi aku rasa lapar atau gastrik...amin..

No comments: