padan muka

Assalamualaikum...


ye padan muka... untuk siapa ayat ni? untuk diri aku sendiri kerna aku x sedar bahawa exam itu menanti aku sepanjang aku duk suka2 cuti ni... dan hari ini merupakan sehari sebelum exam..aku patut balik upsi seminggu lepas tapi aku masih berada di rumah..lepas post ni aku geraklah.. aku xtahu kenapa mungkin sebab cuak and rasa bersalah kat diri sendiri so aku sakit perut lak kan.. aku nak buat macam mana rasa nak study tu xada...tapi nak kata aku xde mood xdela pulak...


lagipun hari sabtu and ahad tu best je aku hang ngan ecah, intan, syima,zie n lain2... best giler..lama xjumpa dorang..rasa rindu giler..... so biler aku borak ngan dorang ritu...aku dah tau alasan aku x study nape.. first sebab aku xde nota..habis semua nota aku hilang...second sebab aku baru nak baca je aku dah tertidur.... bukan aku xminat sejarah just aku memang automatik tertidur lah nanti...mungkin kerna usaha mindset aku dulu la..yang ketiga pulak sebab apa eh..hurm lupa dah tapi kira kukuh gak lah alasan aku..hah aku dah x study lama tiba2 nak study memang agak malaslah...


tapi aku sedar xpatut aku buat camni.patut nya aku hargai peluang aku dapat ni and x kecewakan orang yang doakan aku berjaya,..so kat sini aku meluahkan kekecewaan yang x berapa tapi aku harap esok ok2 je...xdelah soalan tu pancung gila kan..berdoa jela...mungkin masa yang aku fokus kat kelas tu dapat tolong aku sikit2..amin...aku xnak lah result teruk giler..kalau x dapat 2.75 mati aku nak survive kat sini.. dah tu tau lah aku banyak main2...tapi ada time tu kat kelas dulu aku fokus gak...


so...padan muka aku kesedaran yang amat teruk sekali..ish2... pengajarannya jangan diulang lagi begini ya next sem...so exam yang mula sok akan ku lalui ngan tabah..cewahhh..haha...aku harap korang doakan lah kejayaan aku... (mana nak datang kejayaan tanpa usaha cik mai,..tok sah mimpi ye) ok xpe2 dengan hati ikhlas terima jela pe jadi nanti... kalau korang backup doa2 aku nanti celik minda ke kan,.. (bercakap seorang diri kerana sedar xde siapa yang akan baca pun benda alah ni..)

No comments: