raya haji n lain2

assalamualaikum...

selamat hari raya aidiladha semua... hari ni macam hai yang biasa sahaja..mungkin kerana sambutannya x lagi meriah seperti tahun2 sebelum ini.. apa2 apun mohon maaf kalau ada salah silap ya kawan2.. rasa lain pulak x sperti biasa akan wish sum1...sebagai tanda menghormati permintaan orang tu..so just minta mama nya sampaikan je..

x juga ada function apa2 hr ni..masak special pun x.. cuma malam nanti akan ke rumah kawan sebab dy sambut birthday dan raya haji sekali... terasa rindu lah pada kwn2 dan lain2... exam lagi seminggu tapi xtahu kenapa aku masih x membaca...patutnya da mula ulangkaji..kental lak jiwa aku kali ni...macam dah give up awal2 je...

aku rasa penat lak sebab kan xmakan proper...dah hilang gaya makan macam kat upsi..xde duit pun kuat makan..pg lunch lagi..pastu petang..malam n tgh malam pun melantak gak..sampai2 kl mkn sekali je dah tu makan roti je...aduyai habis berat aku..hahaha... kesian tol kat diri aku..macam ngah menyeksa je..tapi aku happy gak.. sebab nya aku ada diri aku sendiri, famili dan kawan2 yang makin bertambah... cuma semangat kurang sikit.. agak malap ye mungkin kerana waktu tidur yang xmenentu...

conclusion nya..hidup ku amat tidak stabil... hidup seakan tiada makna angkara faktor ape entah pun aku xpasti..... jadi makin malas dah ni...banyak betul pe'el aku ni... sedar lah awak ni perempuan mana boleh gini ok... so chaiyouk2...ye kena kuat... :)

2 comments:

SeRiKandi Cinta said...

Selamat Hari Raya Aidil Adha.
Semoga kamu berada dalam keadaan sihat sentiasa.
I'm wishing u all the best and take care..

chummy_cliche said...

trm kasih nadia...hehe..
rindu bangat sama kamu..
ye mai pun hrp nadia akn sihat selalu..
tc gak n all the best study, life n whatever comes 2 u ok dear.. be strong...btw nice arts u had..