shopping online?

ASSALAMUALAIKUM..

ramai yang dah mula cebur diri dalam shopping on9 ni... banyak kebaikannya kalau korang jenis yg memang busy, malas nak berjalan n konon nak jimat duit minyak ke tambang... kalau dilihat pada segi buruknya lah kan bila kita order dr web ni ada cas posting...yela xkan lah orang tu nak tanggung utk kita lak... lagi 1 kurangnya keseronokan untuk jalan2 cuci mata..biasanya bila kita shopping ni kan masa untuk gurl2 keluar hang sama2 buat window shoppoing..try baju dalam fitting room pastu tangkap gambar ramai2 tapi bukan nak beli pun..haha (cakap berdasarkan pengalaman sendiri) best kan dari shopping online ni,....

tapi memang aku x nafikan orang yg meniaga on9 ni untung.. x payah bayar sewa apa2... promote je kat web kan senang....lagi satu memang ramai akan jenguk then last2 rasa gak nak beli... yang lagi menarik aku dah join satu website ni... kat sini korang boleh create shopping mall sendiri...ni aku saja buat sebab nak cuci mata dr rumah..duk ilek santai2 bajet ngah shopping...huhu tapi bukan keluar duit pun..

cuma aku tertarik dengan idea yang dibuat oleh Jipaban online shopping  (klik kat sini ok) ni sebab kita boleh pilih nak ada kedai apa yang diupdate terus baju2 ke aksesori yang dorang jual.. harga ok2 jela,..berpatutan tapi aku nye standard takat TS jela aku mampu,..huhu... sedihnya ni nak kena kerja cepat dapat duit banyak2,..huahua bets hidup... so aku pun miang2 buat lah shopping mall sendiri ..siap bagi nama mynur-world lagi...ni link nya  http://www.jipaban.com/list-friends/mynur-world amboi nak glam je aku ni...konon2 aku ada shopping mall sendiri lah kan... 3 tingkat lg tu..jangan main2..hahaha..

kuat betul imaginasi yang terhasil akibat website ni..tapi memang best kalau betul2 1 hari nanti aku mampu buat camni,.. amin..  (haha kau ni memang lah ada hati betul nak jd bisneswoman... hurm kot2 suruh laki aku yang bina 1 ke..hehe oppss sedarlah kau ni xde laki..ish2..) eih apasal terpesong jauh ni...hurm balik pada topik ni....kalau bosan2 layan Fb ke twitter boleh buat ni kan.... sebab sama mcm FB then boleh link ke fb pun... upload profile pic kita pastu update status..kenal kawan2 yang kompem ada minat nak shopping... :)

No comments: