21?

Assalamualaikum laman sesawang,


*haha inikah hasil conteng aku?

hurmmm apa ada pada 21 ni? mungkinkah umur aku? x jugak tapi tahun depan yela dah 21.. dah boleh mengundi.. masuk kelab membaca pun lepas..huhu.. erghh jap dah tua? sebab dewasa dah? tidakkkkkkkkkk!! think +ve kira dah bertanggungjawab sepenuhnya pada diri kau jela.. sebenarnya pada tarikh ni 21 x kira lah bulan apa akan ingatkan aku pada something.. xkira sibuk mana atau buat apa masa tu mesti aku akan ingat gak... Adakah sesuatu yg buruk berlaku pada 21 ni? x jugak... aku happy je tarikh ni..selalu benda best berlaku... ada pertemuan n perpisahan.. sure hidup aku more fun... nak banding 21 dengan 13 iaitu tarikh birthday aku...selalunya benda yg sedih je berlaku... tapi everytime benda sedih berlaku mesti ada orang tertentu yg happy kan aku balik..mereke ni kira utusan tuhan tolong aku..hehe... tu kot yg dikatakan ada hikmah di sebalik setiap kejadian yg menimpa kita...
so macam hari ni, aku spend tarikh ni dengan awal pagi teman abah layan korea..huhu.. abah pun kusyuk je layan.. kitorang berjaga sampai pagi.. asamboy, aimay dll (adik2 aku) main game... then aku tidur lah bila dah lepas subuh tapi abah berjaga sampai tengahari layan korea.. after bangun, mak aku masak mihun yg aku mintak.. so makan dengan puas...huhu best2.. spend time dengan family memang best... lagi2 sekarang ni aku banyak habis masa lepak dengan imai n buli dy..huhu best sangat!! aku suka gila tapi time cuti nak habis dah...

btw siang tadi mimpi lagi benda yg eishh scary nak mampus.. aku boleh lupa nak ambik exam sebab aku spend time kat korea lebih sangat sampai aku tertidur.. then aku menggigil n takut giler dah terlepas exam.. perasaan tu macam real tambah lagi dalam mimpi sama ada muncul hamba Allah ni lagi.. still benda sama kitorang x tegur pun.. aku rasa mimpi ni petunjuk tuhan nak bagitahu concentrate study jangan lebih sangat benda lain.. tapi kemunculan orang tu xtahu sebab apa..

so dengan tarikh yg aku hargai lebih sangat *dengan tarikh pun berat sebelah .. aku nak mula kemas bilik n siap apa patut lah then spend hari berikut dengan lepak dengan family n kawan2.. banyak gak aku habis duit lately lepak dengan kawan2.. tapi semua tu berbaloi.. hah balik pada tarikh ni.. so nak sedia2 pe patutlah.. ya azam lebih ni dengan semangat begini boleh tahan beberapa jam so baik guna sebaiknya..insyaallah berjaya lah kut setel sikit2..

p/s : gerammmmmm ada lak yg kacau num aku...dah lah tengah2 pagi.. nasib aku tengah cuba tanam
        hatiku dengan erti kesabaran hehe..

No comments: