ye be happy

Assalamualaikum..
Aku amat bosan masa ni..dan sedikit mengantuk mungkin sebab mood aku masih belum ok.. aku pun manusia biasa kan..aku mana boleh sentiasa ceria je..tapi aku cuba tunjuk side happy aku kat orang all the time.. aku xnak orang nampak aku ni lemah sebab aku rasa xperlu bother orang lain dengan masalah aku.. aku xnak jadi some1 yang menyusahkan.. so disinilah aku menceritakan masalah aku kepada blog ni..
semalam mak aku paksa aku keluar hang 1 family..mula2 memang aku xnak sebab xde mood gila..lepastu aku follow gak.. then bila keluar tengok family aku happy aku pun automatik jadi diri aku dulu happy gak.. just jadi diri sendiri bila dengan dorang.. xpayah pikir apa2 and memang sweet la kan lepak tu.. beli barang dapur..apa lagi paw lah abah nak beli mushroom soup n spagethi nak try buat sendiri sebab teringin gila nak makan tu.. beli cokelat yang aku percaya bagus untuk hilang stress..haha lepastu lemon kot2 nak buat air jus ke en..hehe..
so akhir sekali lepas makan nasi ayam dekat esso.. lepak kat giant pastu tesco then pergi lah down town kat cheras..memang happy... pengajaran semalam yang ni aku dapat.. xleh selfish.. kena fikir family yang risau aku..yang nak aku selalu senyum.. lagi pun aku ada kawan ni.. dia pun lagi suka aku senyum..walaupun dy ngah marah ngan aku pun still x suka aku moody.. thanks ye Messi (of coz bukan real name)... walaupun kau xtahu ni.. tapi kau memang kawan yang baik lah..masa aku ada problem je mesti kau dapat hidu.. wah power hidung kau..kuang23..
selain Messi ni, aku ada kawan2 Perdana (bukan nama sebenar gak, merujuk tempat tinggal dorang je) yang memang best and selalu buat lawak.. tengok dorang ada untuk each other buatkan aku happy... btw x lupa pada kawan KU BAHAGIA ..aku rindu korg ler..biler la nak jumpa kan.. eish apasal dah macam ucapan terima award ni.. xle adab betul layan diri... tapi apa2 pun kena sambung mention gak sorang ni...tanpa dy mungkin aku xkan berhenti nangis semalam.. thank u ye BRO ( still bukan namanya tapi dy macam brader aku dah..) kalau kau x sedarkan aku and dengar masalah aku..mesti aku dah give up gila ni.. aku paham kata kau jadikan pengajarankan..ok apa2 pun sori ye menyusahkan kau..walaupun kau xkan tahu aku cakap ni..tapi xpela aku dah luahkan aku hargai gila pertolongan kau masa aku susah ni..
hurmmm so esok nak jumpa kawan sekolah..entah camne lah..harap happy lah kan.. x sabar gila rindu dorang..walaupun berapa kerat je still aku akan jumpa korang ye u6a2 sji 2009 !!
p/s: ni entri aku yg entah keberapa xde gambar langsung..sengaja kot sebab identiti dorang ni rahsia

No comments: