cuba untuk senyum

Assalamualaikum..

hari ni..aku xkan lupa apa yang berlaku...
teruk gak aku dihina kau ye..
aku tahulah aku hina kat mata kau..
ye pun kau x rs kejam ke?
camne 1 hr nanti tuhan putar roda tu?
kau laki memang lah kau xkan rasa apa kn..
xpela aku xkan lupa hadiah ni..
kalaupun aku jahat, siapa kau untuk judge aku..
memang x best hari ni.. and semangat aku hilan g..
kalau aku kata pasal mati.. aku xnak tuhan benci aku..
semata2 angkara kau.. memang aku xkan camtu..
tapi aku xdapat janji kat diri..
yg aku akan jadi ok..
mungkin untuk masa lama baru aku leh cari
konfiden aku x pun hilang terus..
nak je pergi 1 tempat dan xkan kembali
ke kehidupan asal..terus menyendiri lagi..
itu yg terbaik kot... tapi apa jadi pun..
xke kau sedar aku xpernah balas perbuatan orang yg
kau sayang.. walaupun kau agungkan kerna kau pun begitu..
kau xkan pernah faham dan moga 1 hr nnt..
hati aku yg kau hina ini boleh maafkan kau..

No comments: