nampak kurus?

Assalamualaikum wahai blog ku,

ye bagi salam pada blog memang gila tapi tindakan yg tepat kot sebab bukan ada manusia baca pun..melainkan aku yg ss taip sendiri..hahaha btw kalau aku sebut kot kira macam konfiden tahap gaban lah... tapu kalau cakap kut macam ada itu sikit ragu2..hehe... ye balik pada post ini... aku hairan sesangat kenapa aku nampak makin kurus padahal berat aku dah makin bertambah...nape lemak tu x muncul2 ye...bahkan badan aku... melihat pada lengan ku makin kurus je...kecewa nya aku..bukan x bersyukur cuma aku meragui ke mana hilang impak makanan yg aku makan...

ke yg aku makan tu hanya buatkan berat tulang je.. tapi isi x de... haram betul... ishh macam mana ni ye... kena cari solution ni..x boleh jadi... berat ideal sesuai dengan bmi dah berjaya... ye memandangkan aku berjaya capai berat..aku nak keluarkan post macamne nak tambah berat badan lah.. mungkin korang berjaya sekali nampak berisi en... sebenarnya nak kurus senang je dengan exercise tapi kita yg nk bagi berisi sebab takut kesihatan makin teruk oleh kerana vitamin or zat besi x di restored dalam badan...

anyway aku akan masukkan cara aku tambah berat badan... ok dah masuk dah kat sini klik jela ok ..eish memaksa je aku ni,..xpe2 kalau sudi baca lar.. kalau x aku tarik muka 18x... :P

p/s : mood main game terganggu disebabkan kawan2 aku yg ada masalah tp aku xleh teman dorang skunk .. kaki ku yg t'seliuh menyebabkan aku m'alami kesukaran bergerak...

4 comments:

z.i.e said...

Anda memg kurus! itu adalah FACT!
haha.. gurau je mynur..
mknlah byk2 lau x nk kurus..
hehehe..

ooo.. ade blog x add z pon erk???
sedih nyeeee =(

chummy_cliche said...

sori xtahu ler...
k da 4low...
be ad zie... aku da mkn taw..
brt pun tmbh tp ntah r

z.i.e said...

ok! dh jd tawan kite dh.. hehe.. yhx cyg!
lau mkn pon dh kuat mkn, hurmmm... myb emosi anda tergagu kot! salah 1 leh lost weight ni adelah emosi mudah tergagu.. hehe.. cm prof laa plak.. ngeee~~ =)

chummy_cliche said...

ye zie 4low r aku kalau minat..hehe
tu lak tapi camne nak kalau emoi happy je prof?
ni aku doakan kau ni.huhu