team ku bahagia

Assalamuaikum team ku bahagia N sesiapa yg terbaca ,

kalau korang tengok dekat blog aku, ada pic team ku bahagia iaitu gambar 8 orang minah senget, sengal n macam2 perangai.. masing2 berbeza ..ada style sendiri tapi masih mampu untuk berkawan n get along very well .. masa susah senang definetly boleh diharap dorang ni.. selalu ada untuk each other walau macam mana dugaan pun n 4 sure memang suka melepak sama..

nama team ni diambil sempena lagu ku bahagia tu nyanyian artis indonesia yg aku xingat namanya sekarang.. kitorang decide nak nama ni sebab mula2 masing2 x bahagia kot tapi selalu lepak sama buatkn ikatan kitorang kuat n makin bahagia.. rapat masa PRS kat sekolah.. kaunselor selalu bagi kitorang buat projek untuk sekolah.. balik2 muka sama jadi kenal2 n tiba2 ngam.. best sangat hidup aku dengan kehadiran korang..

ahli group ni ialah :


dear asilah lala
syima *dy ratu kesopanan

ecah *ketam sardin


intan * <3 justin

yati (bj hitam) *aku suka pic dy ngan aku..hee imy darl
shida *suka cakap SHENGAL
zie *happening

aku *mynur yg banyak cakap

:')

rindu korang giler!!
walau jauh mana kita terpisah sebab kena study ke apa..
jangan pernah lupa kenangan kita..
ingat lagi BANGLO yg kita nak dulu?

aku xkan lupa semua tu..

sudah tentu juga menantikan 1 saat kita lepak ramai2 sambil kepoyosan main internet di starbucks .. hehe *angan budak2 remaja yg hingusan sungguh


p/smahu sambung main game selepas luah rindu kesumat kat korang 

No comments: