aiskrim itu enak bangat :)

Assalamualaikum rakan-rakan blog,

semenjak dua menjak ni asyik masuk contest je.. huhu al maklumlah kebosanan melanda..
jadi entri kali ini juga mengenai contest.. aku telah di-tag oleh Cik Fariza untuk join contest yang julung kali diadakan Cik Amie.. korang boleh click apda banner contest ini untuk join.. syarat contest pun mudah saja.. bisa dibilang dengan jari kok undang-undang yang tersedia sih ^-^


yg seperti kita sedia maklum, aiskrim kan best dilayan terutama waktu murung, happy ke panas-panas gitu cuacanya.. jadi sebagai cik mainur yg tipikal aku memang suka makan aiskrim.. selalunya perisa coklat/yam and especially jual kat jusco perisa coffee oreo.. alawh yg jenama springe harga shengget tu.. sedap dan berbaloi-baloi!! dan bila aku tahu vanila tu leh gemukkan badan mulalaha ku pun extra-extra suka vanila..

untuk entri ini aku mempertaruhkan pic ini... *geleng kepala tanda mengakui ayat xle blah
tadaaaaaaaaa pic aku ....


baiklah kalau ada masa esok, lusa aku beli aiskrim tangkap gambar baru okayy sebab pic ni masa aku zaman muda-muda.. hakhak tak delah tipu je masa last year.. kitorang ngah makan aiskrim goreng perisa rasberi vanilla kot.. ni lar aktiviti masa free .. pergi pasar malam beli aiskrim lepak tepi jalan sambil borak kisah dulu-dulu.. tidak mempedulikan orang lain, cuma menikmati pemandangan malam dan suasana yg bermakna tu ..

so, aku nak tag mereka yg kuat makan gamaknya :

p/s : rindu moment ni sangat-sangat :')

3 comments:

arep_lockermonth said...

tapi arep tade pic makan aiskrim la~

Amie Amisya said...

aiskrim goreng mmg sedap la. huhu. thnx join k. goodluck. :)

Mainur Hasnah said...

arep : xpela cpt2 bli aiskrim..huhu

amie : ye btl.. sedap..tapi kadang2 cpt cair tu masalah