akak yg baik *angkat2 kening

Assalamualaikum..

macam yg aku janji pada blog ini hari tu.. nak post pasal 31 dis hari tu aku habiskan macam mana hari siangnya... hari tu, hari yg sungguh indah.. mula2 pagi hari lagi aku x tidur... so awal pagi lagi dah lapaq
aku xde duit nak g gerai makan en.. kat rumah pun xde makanan.. jadi aku pun volunteer diri bagitahu abah aku nak teman amar (adik yg nak daftar form 1) untuk sesi orientasi...  kalau aku teman amar mesti abah bagi duit makan en.. jadi boleh aku melantak kat kantin sekolah dy.. hahaha *desperate

nasib baik sekolah dy dekat je.. jalan kaki dalam 5 minit dah sampai.. alah sekolah menengah Bangsar dengan Flat Sri Pahang tu bukan jauh mana.. kalau merangkak pun mahu ambik masa kurang 45 dah sampai... :D baiklah teruskan cerita, sesampai di sekolah itu.. round punya round xtahu nak tuju mana.. jumpa pulak mummy n family (keluarga angkat).. lepas sesi borak2 kosong.. aku terus suruh amar beratur kat perhimpunan dan aku mula lah makan nasi goreng cina.. sedapppp sedap sangat !! and just order air teh ais je kot..

biar asamboy (adik yg mengada nak 4low) santap mi dan milo ais nya.. aku n imai round2 la 1 sekolah ni.. orang tu kata kena dengar ceramah.. tapi x sampai seminit je aku dah blah.. buat apa nak dengar kan.. semua yg dijelas kan tua da dalam buku peraturan sekolah.. ini semua hanya propaganda sahaja nak bagi parent dengar.. lepas tu kalau murid buat salah.. ibu bapa lah bertanggungjawan asal x selia anak baik2 kan dah dengar ceramah ritu.. *hahah aku ni prejudis pulak kat sistem sekolah

baiklah x nak citer lebih2.. usha jela pic yg ada ok... btw hendak dijelas kan ini bukan usaha mencapap tapi perkongsian dalam blog sahaja.. tapi bukan lar nak bagi share sampai leh
 copy2 pic.. cuma aku nak citer gebang pasal hidup aku..huhu lagipun family n kawan2 aku baca blog ni.. jadi tahu la depa macam mana budak ni iaitu aku akak yg baik lagi penyayang menghabiskan hidup kan.. haktuiiih muntah aku nak puji diri bagai camni.. susah jugak dorang nak percaya tu..huhu

penat daki bukit :P
sempat b'gambar tunggu amar patah balik ambik fail
ouh nak betul tudung.. mana2 boleh

adik yg sungguh cumil 
akak yg bajet *pendek tapi lantaklah

imai nak sangat 'tebing tinggi' ni :)

asamboy *rindu kau tapi depan mata marah2 en

bakal guru boleh x?

amar skema betul

suka suki je bajet kete sendiri..ahaks :')

ini bukan sekolah dy tu slumber je

muka kenyang memang camni

lepas tu.. amar balik.. dan sebagai KAKAK YG BAIK-SOPAN-PENYAYANG DAN SEBAGAI2 NYA..
xperlu aku mention lagi kot sebab dah kata low profile kan.. hikhik rasa nak taip sambil pejam mata jela puji diri jadi x perlu rasa bersalah bila menipu en :D
jadi aku pun teman Imai yg nak beli barang sekolah... bawa asamboy sekali, gerak ke Mid..


macam meriah je jadi suruh dy pose situ


rindu korang ni :')

pas knyang lii pang belanja makan

 time aku lak cutting good2

bajet je..hehe

 
aku sayang orang2 yang aku mention di atas .. contohnya lili pang atau nama panggilan betul PUNK.. aku kenal dy masa kat RSH dulu.. next post aku akan citer pasal dy.. xnak citer banyak kat sini..so itu jela kot.. nanti panjang lak entri ni.. tapi aku masukkan video masa ngah lepak kat
kantin bosan2 tunggu amar..kelakar je tengok dah senget2 .. pengaruh korea punya pasal maka ada lar video ni..hehe :) tapi sori lar... x jadi.. sebab lambat sangat loading..... maaf2 ok tata
p/s : tq ye korang yg hadir n buat hidup aku ceria..

2 comments:

Fxysche Nas said...

meriahnyeeee =D
happy family ^_^

patung yg besarr tu jual ke?

chummy_cliche said...

hahaha.. itu perhiasan tok krismas kat mid.. kalau jual pun hrga beratus2
x jejak ke masa cuti ritu? thanks doakan happy family :)
n thanks juga sudi blogwalking...
nak buat camtu tapi xpat tgl komen kat blog cik nas