contest comelnya berbaju kurung

Assalamualaikum *nada ayu bagai

hari ini saya akan taip pasal baju kurung.. nak join contest ni... huhu.. baiklah rakan-rakan sekalian hurmmmm *tiba-tiba emo woi tak reti ke baca tajuk tu hah.. terang-terang kata pasal contest baju kurung, nak jugak aku cakap tu... eih eihhhhh sori-sori tak sengaja TERmarah pulak.. biasanya saya tak macam ni, saya baik-lemah-lembut-of coz ayu SANGATLAH KAN..

dengan senyuman yg mesra, dan pembawaan yg menarik.. cewahhh :P apa yang kita perlukan hanyalah sehelai baju kurung untuk memeriahkan suasana sahaja... bagi saya, baju kurung itu memang sesuai untuk kebanyakan occasion.. *nada gedik-gediks-gediksan kalau nak pergi dinner atau kuliah
jangan risau, dengan mix and match shawl yg Da BOOM boleh menampakkan UMPH pada baju kurung yg lima tahun lepas beli kat mydin sempena raya.. ahaks kantoi pulak.. *sambil pegang kedua tangan ala-ala nasyid sambung bercerita

kalau orang yang pakai baju kurung ini, sudah semestinya tampak ayu dimata saya.. tak kisahlah lelaki tak suka pun.. jangan risau aku sebagai kawan perempuan kau suka sangat tengok kau punya fesyen yg utamakan ketimuran ini.. tambah lagi aksesori seperti rantai mak datin tu.. ke letak reben... fulamak tak ke elegan + sumpah kau cantik giler..
walaupun pada hakikatnya, saya jenis RAJIN nak iron baju kurung tapi saya banyak baju kurung dan selalu pakai baju kurung..even untuk kursus pun lagi prefer baju kurung, ringan sikit beg dah tu tentu-tentulah formalkan.. dari bawa baju kemeja dengan seluar slack bla bla bla..heishh sangat banyak nak basuh,lipat apa semua..leceh tahu tak.. hehe.. ada pulak perempuan begini ya di masa kini.. *angkat tangan laju-laju tanda mengaku akulah perempuan itu & orang ramai mula geleng kepala melihat spesies ini ^_^
silalah korang klik pada banner untuk lihat tuan punya blog yg menganjurkan contest ini..
dan boleh tengok syarat-syarat contest ini.. harap maklum ya saya memang begini sopan-santun..
hikhik sempat lagi tuuu ..ok lah terjah taw blog tu..
 namanya Cik Siti Khadijah auw..


jadi untuk contest ini , saya mahu kasi ini pic.. ditangkap after kelas semalam.. :D

rotate sikit kepala anda :)
mahu tag kalian untuk join contest ini :
- Cik Petisuara (nak tengok koleksi baju kurung kak Yana)
- Cik Zie (rindu kau taw)
- Cik Nur Izzaty (salam perkenalan bakal Doktor)
- Cik Wani (chaiyouk2)
- Cik Siska (join taw)

xoxo tata lovely peeps *_+

3 comments:

Siti Khadijah said...

thanks and good luck..:)

ciK waNi said...

gud luck yea..
neway thank tag :)

Mainur Hasnah said...

siti : wcome..:D

wani : thanks... u too