famili part 2

Assalamualaikum ALONG!!

kali ini cerita pasal ALONG pulak.. bukan along yg pinjam duit atau A.L.O.N.G along tu tapi ni abang aku..
satu2 nya abang kandung aku sebab aku anak kedua so atas aku sorang je la en... aku xde kakak betul.. yg angkat2 belambak lar.. nama abang aku ni Meor Zainuddin Bin Meor Ariffin.. tahun ni dy berumur 22 tahun.. bufday dy 5 feb.. aku memanggilnya along sebab dy anak sulung n dy pulak panggil aku asnah..

sekarang abang aku bekerja dengan abah aku .. so dy agak power bab2 wiring, pipe2 semua tu..
dy bukannya x pandai untuk sambung belajar tapi dy malas nak belajar..huhu.. tambah lagi dy ensem so banyak godaan.. hakhak maksud aku dy ni suka je berkawan dengan ramai orang.. tambah2 lagi dengan paras rupa yg molek dan bentuk badan yg tough so banyak peminat.. jadi tu la pasal dy macam belajar x belajar je pun..

boleh tahan la kan

pengalaman paling aku xkan lupa pasal abang aku ni.. segalanya lar!!
bahagia ada dy wal aupun selalu gaduh ek tacing2..
paling xle blah dy asik ejek aku anak kesayangan abah sebab apa aku nak je dapat tapi dy x sedar dy pun sama je.. huhu abang ni famous.. so mana2 aku pergi ada aje kenal aku n tegur adik meor eh?
xpun jerit2 meor2 kat aku.. jadi pasal aku adik dy so aku agak di protect jugak oleh kawan2 dy..masa first day aku daftar upsi.. lepas family blah.. dy mesej aku.. suruh jaga diri, belajar rajin2 jangan jadi cikgu x betul nanti.. bla bla bla sampai aku terharu n menangis..

masa hari raya

apa yg aku nak taip seterusnya ialah kata2 untuk abang kesayangan aku ni... along, aku minta maaf eh sebab macam kureng ngan kau... aku bengang gak kau ni x duk rumah, merayap je..hehe.. aku gembira aku ada kau as abang aku.. walaupun style kita beza tapi aku gembira kau kisah pasal penampilan aku..
kesihatan n keselamatan adik kau ni..hikhik *terharu sop sop
aku jugak berterima kasih banyak2 lagi sekali pasal kau prihati jugak en kadang2.. aku harap sangat kau akan jaga diri n moga kau bahagia auw.. cari lar kerjaya yg sesuai ngan kau.. kau bukan x de pakej.. pandai bercakap semua.. so mesti boleh buat macam2.. aku percaya akan kau... take care bro.. xoxo :')

p/s : tq n sori again bro ^-^
 


No comments: