hi awak

Assalamualaikum awak, *gedik pulak

malam ini saya tulis agak awal sikit sebab ada something nak post... ceh pasan x aku bahasakan diri awak saya pulak..hehehhee... baiklah teruskan kesopanan ini.. hurm awak... entri ini khas untuk awak... 'awak' ni rupa dy ada macam clark kent sikit.. hikhik.. betul x tipu.. mata besar betul kot.. sori la x masukkan pic awak sebab awak kisah lama saya..cuma untuk teruskan rasa dalam hati jadi post kali ni citer pasal incik AWAK.. sebab lagi beberapa jam masuklah hari ulang tahun awak.. ye awak dah tua... tapi saya lagi tua... ok fine kita beza 1 tahun 7 bulan je kot... x payah nak berkira sangat :P *mood ss
jadi sempena hari yg mulia ini... saya nak ucap selamat hari jadi... walau apa pun jadi.. kita tetap kawan kan.. tu satu janji yg kita pernah buat dulu.. walau benci ke apa jadah pun kita kawan sebab awak kata awak nak jadi kawan saya... so, saya doakan awak bahgia... gembira n sihat selalu.. sihat tu penting taw.... mendoakan awak sukses dalam fav sukan awak iaitu ragbi.. mesti fb awak akan dihujani wish2 orang banyak x beragak... baguslah akan ramai doakan baik2 utk awak nanti ^-^

x guna saya citer panjang sebab awak tahu saya akan sentiasa doakan kesejahteraan n kebahagiaan awak camne pun.. moga sem 2 ni lagi cemerlang , gemilang n terbilang.. ok 1 malaysia yo.. opss dah mengarut lagi.. baiklah terpaksa stop taip sebab mata dah mengantuk tapi asimen nak submit esok x siap lagi... in fact x sentuh pun... so ok lar take care xoxo tata!!

p/s : walaupun dy x kan pernah tahu aku post ni.. tapi aku harap dy betul2 xkan hilang sinar ceria itu :')

2 comments:

Siti Nur Asilah binti Abdul Wahab, said...

ohh yeah today bday dia kan? aku dh tkde mood nk wish2 bday org ni. haha! bguslah kau ada sikap cmni. jgn simpan dendam. insyaALLAH kau akan dpt lbh baik drpd dia. amin :)

chummy_cliche said...

kau ni.. aku memang xde dendam dengan dy la.. cuma aku xtipu diri dalam proses rawat hati ni..hakhak *poyo
aku syg kwn2 aku.. kau oun sma ok..amin