kegembiraan yg biasa pada orang lain

Assalamualaikum semua ^_^

hari ini (sebenarnya semalam sebab dah pukul 3pagi) aku happy sangat sebab hari sabtu kan cuti..
so, dapat aku bermalas-malasan extra dari biasa.. aku manage untuk online, makan sekenyangnya, kemas katil, almari..basuh baju kotor etc.. but unfortunately meja masih bersepah mungkin hilang daya tarikan sebab masih tak berbalut.. tsk tsk..
aku tak lepas peluang untuk berjumpa dengan Sis Fariza ..

selama ni kitorang hanya kenal dan borak di FB then ke blog.. walaupun study kat UPSI tapi tak pernah jumpa.. so bila dy cakap nak datang hari terbuka KZ, aku pun apa lagi.. siap-siap turun..huhu jumpalah face to face.. ye dy sangat chubby yet slim.. mahal tu pipi dy.. tinggi jugak orangnya.. and sempoi habislah..
so inilah kegembiraan first untuk aku hari ni.. beside lepaking with lappy dr morning till noon then tidur sesuka hati lepas asar..

bagi orang lain perkara ini mungkin biasa-biasa tapi aku rasa best lah dapat lepak jugak dengan orang yg kita kenal dari alam maya ni..huhu.. btw masa lepak tadi , aku tergoda juga untuk beli shawl warna turqoise.. love it lik thousand time u know.. harga sepuluh ringgit kira ok lagi berbanding kat some place jual 15 hengget ke atas.. so aku tak nak lepas peluang ni.. satu sem beli sehelai dua shawl ok lah kan kan.. please cakap ok supaya aku boleh bagitahu parent ada je setuju aku beli shawl tu.. huhu :D

then after that, aku hang jap ngan kawan-kawan sejarah before lik.. must mention Pei Ching kelakar je salah bajet orang..hahaha and im so jealous Wina & asma went to UKM library today .. when i met them after clash with sis Fariza, walk around a bit then makan kat kafe, borak-borak yg penuh kesengalan.. kenapalah tak follow dorang..eishhhh time ni jugak tak de duit kan nak ikut korang tadi... :')

jumpa ramai orang..puas jugak sightseeing hari ni taw :) memang fun habis.. asyik tergelak dengan n dorang.. and even just now kat fb pun chatting with old friends LMAO..
cukup entertain hari ini dengan karenah manusia.. gembira mempunyai mereka disisi , sungguhpun begitu aku amat merindui keluarga dan tak sabar nak pergi kem minggu hadapan pastu sambut chinese new year with my lovely family.. tak kurang juga perbualan bersama kawan-kawan hari ni buatkan aku pikir nak ambik ptptn dan aku puas fikir dalam berapa hari ni nak buat braces.. hurmmm cuma harga pembikinannya yg membuat aku teragak-agak..

so itu sahaja , laporan pagi buta ini..sekian nikmati pic yg ada..sori kualiti hp aku x bagus.. luckily we had wina phone to borrow for a while for chamwhore.. xoxo tata +_*


p/s : boleh agak x mana sis Fariza? pic ngan asma takde pulak..sok lah upload..

2 comments:

fariza fauzi said...

alien melaporkan diri...
haha
thanks sayang <3333

Mainur Hasnah said...

hehhehe rajin alien ni...
wcome sis :)
<3 <3