masihkah kau ingat?

Assalamualaikum ^_^

kenangan semalam menggamit mimpi.. ingatan tentang itu menyentap hati..
masihkah kau ingat janji itu... katakan ya...ok aku should stop berdrama... ingat tak dulu aku pernah buat post pasal benda yg aku nak beli.. ye aku ingat tu... sebab itu merupakan post ketiga aku kot..entah lah for sure tp fivr brnda aku post.. korang mungkin tak tahu atau tak peduli sebab masa itu korang tak wujud lagi, maksud aku.. aku tidak mempunyai kenalan blogger lain masa itu..cuma kawan-kaawan rapat aku sudi baca dan mereka tidak mempunyai blog.. aku amat menghargai orang yang baca blog aku, tidak kisah sama sekali kalau nufnang kosong pun.. sebab memang takde pun..hukhuk.. janji ada orang sudi baca blog aku..

ok balik pada topik... aku ingat lagi dulu aku memang nak beli shawl , baju kebaya nyonya dan wedges..
lepas beberapa bulan berlalu.. aku dah pun capai benda tu.. cuma baju kebaya tu x berjahit lagi..hikhik.. wedges masih tak boleh pakai sebab kaki sakit akibat TERjatuh hari itu masih lagi tidak baik.. sekarang ni aku menikmati zaman kegemilangan shawl..

malam ini tak mahu bebel banyak-banyak.. nak tumpu rehat kot.. esok ada kelas 2jam sahaja lepas tu discussion.. aku masih tak dapat cari point penting untuk dikongsi dengan group asignment.. pasti malu bangat ni dengan budak laki yg nampak bersungguh-sungguh ni..tutup di situ, aku mula pikir boleh ke aku menulis dengan point-point penting je lainkali blog aku? nak buat macam nota pendek.. take note : bukan bertanya kepada sesiapa cuma monolog sahaja..

aku juga sedkit kecewa...pasrahnya maca mana aku boleh tak perasan budak yg sebegitu comel dalam major yg sama, sem pun sama..ouh tidakkkkkk... baiklah hati harus berhenti sebarangan memikir tak patut..
hari ini tarikh 21 Jan.. selain birthday blogger femes iaitu PS.. kak wish u happy birthday, murah rezeki ya dan happy selalu dengan HB.. ^-^

hari ini juga tarikh yg memang aku takkan lupa.. aku anggap ia tarikh perkenalan secara rasmi aku dengan kawan aku ni.. selamat berkawan ye awak... erghhh masihkah kawan? tak pe lah mana ada hubungan yg benar-benar akan terputus.. kalau tak kawan kita musuh lah eh..huhu.. pun lagi bahaya.. orang kata jangan bermusuh sangat nanti tangkap cintan kan susah.. jadi awak pilih mana nak..
nak kawan ke nak tangkap cintan..? *mata ke atas tangan di dada

teeeetttttttt... ini maksudnya aku perlu segera tidur..nampak sangat aku ni tak betul malam ni.. mungkin angkara flu atau pun fikiran aku tak stabil mengenangkan kawan baik aku yg entah dy ok ke tak ni..
macam aku ada salah je..ke aku perasan lebih..aku tak boleh anggap amcam tak de apa dan aku sangat risau dy..nak call takut macam entahlah.. harap sangat awak boleh happy dan senyumm selalu ye MESSI..take care dear!! dan juga rindu sama budak2 Perdana..lama tak jumpa dorang lar.. xoxo tata ^_+

p/s : beli juga char kuey teow dan sudah kenyang boleh tidur zzzzzz :)

No comments: