mid term @_@

Assalamualaikum *nada syahdu

sekarang musim mid term kat U, poli ke mana-mana lah.. even kat sekolah pun ada ujian bulanan disamping busy hari sukan.. kesian kat budak-budak ni, tak pelah enjoy zaman ni kalau tak nanti dah meningkat umur macam aku baru nyesal tak have fun slumer adab je masa sekolah dulu.. bukanlah aku skema tapi tak cukup sempoi lagi, sukan pun tak join habis..kalau tahu ada bakat dalam bidang sukan dah aku terjah perguna habis bakat-bakatku.. boleh wakil kebangsaan en..cewaaahh harapan nak hebat je..

balik pada tajuk.. ye aku pun tak terlepas jugak.. ada midterm.. cuma exam aku dua je.. esok pulak tu dua-dua subjek tu.. lagi bertuah bila aku baru teringat benda ni tadi.. memandangkan aku menghabis masa weekend dengan bersuka-ria didalam bilik melayan korea sahaja, timbul pulak sedikit penyesalan.. tapi tak mengapa, asal aku teringat beberapa jam sebelum exam dah dikira cukup baik ada juga kesempatan mengimbas pembelajaran lalu.. cuma menjadi masalahnya, aku amat mengantuk ni.. jadi boleh ke aku tidur dulu..malam sikit baru bangun study.. harap sangat betul-betul akan terjaga nanti..

dua subjek exam sok tu rasanya dalam subjektiflah.. subjek olahraga dan kenegaraan.. malam ni nak kena polish bi gamaknya dah lecterur kenegaraan tu orang nigeria.. celah mana dy nak faham aku jawab dalam bm pulak.. ok lah tak mahu kalut-kalut... nak menyesal pun tak boleh.. mungkin boleh salahkan otak yg makin pelupa.. nak kata layan maggi tak de pulak.. aduyai takpe hari ini hari kau otak.. hari esok hari rabu.. dah sah aku ni ngantuk, baiklah malam nanti aku berblog lagi..saja gedik-gedik nak upload camne aku belajar dengan cemerlang di kelas tadi..hehhehe
xoxo tata +_*

p/s : wish me luck ye.. insyaallah chaiyouk2 mainur!!

No comments: