mood happy je

Assalamualaikum...

 hari ni sangat bagus lar.. mula2 hari memang aku agak sedih sebab sedar semua dah jadi lain.. tapi xkan lar aku nak mengalah dengan cabaran hidup kan.. jadi aku kuatkan semangat.. so hari ni x lagi malas nak siap2.. so tema purple :') jela kan... tapi kelas pukul 8 pagi... then ramai giler student so bas datang banyak pun penuh je... dah tu aku sesat tadi.. x jumpa kelas.. dah tu tersalah tanya junior pulak lagi dorang x tahu kan..

tapi kebaikannya , aku jumpa member baru.. ahli group pun baru je.. so dapat tambahkan kenalan... then gerak g kelas kenegaraan pulak.. ramai student yg drop kelas tu... tapi aku rasa kesian ngan lect tu bukan x bagus dy ajar cuma dalam bi je kan mungkin orang susah nak faham... aku rasa ni peluang untuk aku perbaiki bi aku... jadi sambil menyelam minum air.. boleh improve bi untuk subjek EC jugak then kuasai subjek kenegaraan tu... nak usaha ni... ya sangat bersemangat.. kelas tu betul2 aku fokus punya...

lagi best pulak tadi masa kelas awal pagi iaitu kelas dasar tu.. aku rasa lect dy sporting sangat.. semua lect aku dapat kat upsi ni memang tahap humor bagus betul.. info pun masuk n belajar xde stress mana... next entri aku nak kongsi pasal kerjaya guru ni.. aku dapat info ni pun dari kelas dasar tu.. memang kelakar sangat lah... ada lagi benda happy.. aku dah tau cik A ok .. xde aku risau kan.. semua hal pun dha setel.. alhamdulillah.. so now dapat aku fokus rilek jap layan korea citer personal taste...

then nanti sambung buat research topik subjek esok pulak.. wah menarik hidup.. walaupun rentaknya biasa2 sahaja tapi perkara yg mudah ini betul2 buat hati aku happy.. kita x payah tension2 pikir lebih2 just nikmati hidup ini kan... so lesson today is being adult not only know how to be a responsible person, matured but must also adapt the element of being playfull so we can keep energy and healthy emotion running well.. entah ayat aku korang paham x? aku paham je..ahahhaa..

p/s : cuba cari perkara yg mampu buat hati gembira apabila rasa sunyi itu menebal :')

4 comments:

Fxysche Nas said...

thats good ! ^_^

Mr. Swift said...

Hello! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Btw lawa blog and happy blogging! And happy new year! :)

Psst : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

roq said...

hehe...happy ye.....:0

singgah2 la sini ye :)

chummy_cliche said...

nas : alhamdulillah syukur baik2 :)
mr swift : ok sy 4low lik.. thanks
roq : ye sangat happy... :D ok singgah jugak