satu.satu.satu satu

Assalamualaikum :D

tarikh ini sungguh gempak ok 1.1.11 jadi aku pun x kurang juga nak ambil kesempatan tulis entri..
kalau ambik nombor ni g tikam nombor ekor kena x eh? haha
so biasanya tarikh yg bagus ini kemungkinan perjalanan hidup x se-best mana pun ,
mungkin kerna kita rasa happy jadi leka menjalani hari ini sehingga ada silap di mana2 lalu musnah satu hari ini kan kan? huhu

muka kerek aku pagi tadi :P
 
begitu pun, hari ini aku merajinkan diri makan ubat walaupun x lah seperti sepatutnya asalkan ada juga ambil sikit ok lah kan.. mana boleh paksa saya ikut jadual itu... tidakkkk tidakk saya x suka ubat..huhu *emosi
baiklah teruskan celoteh... lepas kelas yg best hari ini, sudah tentu subjek kenegaraan kan.. saya eh jap2 apsal saya pulak ni.. tukar2 balik.. ok aku gerak dengan Pei Ching (x tahu lah kau baca x ni.. kalau baca hye Peggy, aku enterframe nama kau taw) , Liza dan Alif ke Malim Sarjana then Fakulti Bahasa pastu Taman Bernam pulak.. semata2 hal add drop ini.. sudah tentu lah penat tapi berbaloi dan leganya kami setel sudah pasal kelas EC II yg terpaksa di-drop-kan then add wacana sudah..

paling best... sebab malas nak beratur panjang kat ATM , Alif yg baik hati kasi dulu duit so leh bantai makan Mi Bandung yg bagi aku ok kelas-sedap-menyelerakan-kenyang!! juga aku sempat menikmati rehat dan on9 jugak before kelas olahraga.. jadi semua berjalan baik... bersama kawan2 yg memang ngetop :) saya gembira.. seikhlasnya gembira *automatik membahasakan diri 'saya' sebab nak tunjuk hati ikhlas ^-^
yg teramat sangat.. saya juga hargai korang dalam hidup ini..heee

balik kelas sedap juga berlari2 anak menuju kedai semasa hujan rintik dengan Wina & Asma.. cewahhhh
balik KZ (kolej Za'ba - salah satu Kolej Kediaman UPSI) je terus ke kafe grab keledek faveret ku... perggghh gua cakap lu memang sedap lah kan.. terbaik dari ladang lar ..
manis sungguh keledek itu kan.. *perut membuncit tanda setuju
mana x full dah makan roti then telan lagi nasi lemak.... maafkan aku ye wahai ayahanda dan bonda..
anakmu ini bernafsu kambing pula ketika berada di UPSI.. tidak apa akan ku bayar kembali duit belanja dengan bunga 0.573% 4 tahun lagi *angkat2 kening

apa yg buat aku rasa gembira lagi ialah bila malam ni je..
housemate, kawan2 lama yg duk borak2 memang menceriakan hari aku....
Ecah dan ayu lah terutamanya malam ini menyumbang hampir 63% keceriaan pada diri aku..
mana x nye kan dorang kelakar giler! +-+
dapat borak dengan famili lagi tadi.. memang happy dna aku semangat untuk belajar..
macam aku cakapkan masa 4 tahun sememangnya tidak cukup untuk menguasai semua ilmu sejarah dari awal paleolitik sehingga abad ke-20 tapi x usah cepat berputus asa sebab otak manusia memang dicipta tuhan untuk belajar macam2 benda.. makin aktif berfikir makin kuat daya ingatan kita..
jadi aku semangat berkobar2 ni nak study mana boleh.. mungkin efek dari result hari tu yg x dapat dekan jadi nak cover balik ni...

so, itu sahaja lah kot bebelan malam ini.. tarikh ini akan aku ingat sebagai tarikh meriah.. aku x perlu nak cari balak baru ke bertunang ke pejadah untuk cherish hari ini.. memadai aku sematkan di dalam hati dan blog ini sebagai ingatan mereka2 yg aku mention tadi amat best and cukup buat aku happy bebas tekanan..
 aku bersyukur aku atas ketentuanmu ini.. :D

kita tengok lagi sebulan ada perubahan struktur muka x? haha
p/s : cik S.N.A ,aku rindu kau n pls kembali pada mood ceria semula :)

3 comments:

fariza fauzi said...

1st alien komen !!! hehehe

Siti Nur Asilah binti Abdul Wahab, said...

ye cik SNA disini. sorry aku seriusly tkde mood skrg ni. mcm2 hal. bila dh ok je, msti ada je lg yg bwat aku skt hati. erghh sbr sbr. sorry tk rply msg ko. nnti aku text ya. anyway, i miss youu too!

chummy_cliche said...

@FF : ye first alien tu... tq singgah

@SNA : xpela faham..jangan bw sgt emo tu... study lg utama ok.. take k kwn :)