edisi review restoran warga UPSI

Assalamualaikum ^_^

ok kalau korang petang-petang ronda sekitar kampus sebab bosan dan tak de bas lagi.. mesti perasan satu kedai yg design nya cantik, lampu romantik.. ala-ala kedai cina tu.. yg bertentangan dengan gerai jaja pisang goreng tu semua.. aku dan Azi suka makan kat sini.. sebab makannya bersih, sedap dan brkhasiat.. sebab tema macam cina.. jadi aku perasan makanan pun healthy jugak..

paling menjadi faveret ialah sayur kangkung yg segar tu + ayam masam manis dan ayam kicap kedai ni.. kalau singgah mesti nasi tambah punya.. tapi mungkin servis caj kot so agak mahal sikit berbanding kedai lain.. mungkin berbaloi coz makanannya boleh tahan.. jus epal kedai ni memang sedap ok.. cuma slack servis kedai ni.. orang yg kerja sini muka masam lah.. so rasa macam sedikit tark berkenan.. yg lain semua marvellous !!






bagi yg ragu-ragu nak makan sebab bajet tak halal ke apa.. buanglah prasangka korang.. sebab ramai je melayu makan kat sini.. kedai ni pun selalu penuh, kalau lambat sikit makanan macam nasi campur habis..
btw nasi ayam hainan  & nasi ayam roasted madu kedai ni mmang sedap.. rugi tak cuba !
xoxo tata +_*

2 comments:

Ladyulia said...

hey dear,,,
thx udah kasih link buat ikutan giveawaynya
tapi yulia terpaksa memperpanjang giveawaynya
soalnya lagi di luar kota sampai 12 februari ini
btw, could you please teach me how to wear veil like you at ur last photo?
its nice

Mainur Hasnah said...

ok.. erm which design ye?
later i ajar step nya ok