ERR .. HYE . SAYA BLOGGER BARU

Assalamualaikum...

ini salah satu segmen baru oleh BA.. kalau tak tahu siapa itu BA.. klik je kat nama tu.. nanti kenal-kenallah ye.. jangan mengorat itu suami orang..hehe tapi nak dapat tips ke apa memang sesuai sebab BA sangat berpengalaman walaupun dia selalu merendah diri kata tak femes pun apa lah.. jangan layan sebab dia punya entri berkualiti je.. aku nak join segmen ni sebab aku menepati kriteria yang diperlukan.. aicehhh..
so siapa yang ada follower 100 ke bawah jom join ok...

macam biasa... tak salah kan tambah kenalan.. btw salam perkenalan dan salam maulidur rasul kawan-kawan.....


itu sahaja.. adiosssss .. +_*

8 comments:

apisv2 said...

salam
mengunjungi rakan2 blog;)
dari blog abg ben;D
Blog apisv2

cik ayin said...

terbang ke sini..datang dari belog abg ben :)

Diya Edhayaa said...

salam kenal dr sy suka hijau..
epi blogging.. :)
da folow u..

Mainur Hasnah said...

apisc2 : thanks kunjung..

ayin : wah terbang lagi tu

diya : thanks ..saya pun suka hijau

nanti free saya BW

farrah said...

as-salam.
jalan jalan sini.
dari bangsar jugak?

Hazmin said...

hye
salam perkenalan
saya pun blogger baru jugak
selamat berblogging

BLOG HAZMIN

FizA said...

salam perkenalan...
blogwalking.. :D

Mainur Hasnah said...

hye blogger baru..thanks sudi bw