Gunung Senyum Part 1

Assalamualaikum..

seperti yg telah digembar-gemburkan oleh epmunya blog kelmarin.. saya telah pergi ke Gunung Senyum pada hari jumaat lepas bersamaan 28 januari 2011.. bersama-sama 170 orang pelajar sem dua UPSI + pelajar minor 4,5 orang kot + pemandu bas 12 orang + fasi 6 orang + lect 3 orang + kakitangan UPSI 2 orang.. giler ramai juga serbu gua tu..

ada 5 bas konvoi dengan lori angkut-angkut barang.. gerak dalam pukul berapa tak berapa nak ingat.. sampai sana pun tak pasti.. yg aku tahu agak kenyang jugaklah hari tu.. alhamdulillah rezeki..
yg aku pasti hari first tak de buat apa pun.. just gerak sana, pilih dorm.. yep kitorang tinggal kat dorm n ada yg khemah.. pastu rehat makan dengar taklimat dan tidur.. simple kan.. pic hari first pun tak de apa sangat.. lebih kepada camwhore ss..


 


ouh ye tema aku putih-hitam-biru sepanjang kem ni.. sebab nak bajet tudung, space beg so kena camni..
nak lebih tepat lagi, kira aku cintakan kedamaian tu yg pakai biru je.. hakhak.. nak muntah pulak ...euwww sangat.. ok nanti aku update balik.. ada lagi pic nye.. tata XOXO..

p/s : famili maaf angah balik lambat, nak setel mana patut.. dont wori walaupun housemates semua dah balik..area ni selamat :)

No comments: