Gunung Senyum Part 2

Assalamualaikum..

hari kedua aku di Gunung Senyum pulak.. kitorang pergi ke Gua Jerbak Puyuh.. nama Gua ni begitu sebab rupanya macam burung puyuh kot.. aku ingat-ingat lupa.. :D yg menariknya dalam gua yg besar ni ada banyak lagi gua-gua kecil.. salah satu gua tu ada titisan air gua yg membentuk kalimah bismillah.. gempak kan.. tapi kitorang tak dapat usha.. kapasiti yg muat dalam gua tu 40 orang.. then nak masuk kena merangkak..




maka, kami beransur ke gua lain.. ada gua yg bentuk batu macam monyet, ada batu silika berwarna macam diamond.. dan macam2 lagi.. nanti aku update cerita lebih-lebih.. ni kira teaser dulu sebab pic pun tak banyak aku dapat lagi... ok tu je xoxo tata

No comments: