Gunung Senyum Part 3

Assalamualaikum..

so, hari ketiga kitorang gerak ke Gua yg ada kat Gunung Senyum... rasanya paling adventure hari ketiga.. naik turun gua.. dari satu gua ke satu gua tu boleh tahan juga penatnya.. pastu hujan selama kitorang berada disini menambahkan adventure-nya lagi.. kalau hari kedua ramai jatuh masa nak turun tak pun naik bukit.. hari ketiga pulak ramai kejang peha naik-naik bukit..haha tapi semua tu berbaloi sangat.. cuma balik tu terasa gila lenguh kaki..

aku rasa aku punya kaki pun tak de lema, semua jadi muscles lar... :) kalah latihan fitness hoki yg aku join dulu.. paling best masa ni kerjasama nak tolong-tolong tu terserlah sangat..antara gua yg di-usha adalah gua Tujuh Kolam.. ada tujuh kolam yg bertingkat.. bila air pasang nanti akan jadi macam air terjun.. lepastu Gua Hidang yg dikatakan muat 120 orang nak makan dulu masa dorang buat kenduri.... bentuk menarik jumpa kat gua ni ialah muka orang tua yg sangat bengis dan wanitayg berambut panjang lepastu ada ular kat kepala..









ok itu je.. nanti aku update balik.. btw sori malas nak drag pic ikut kronologi.. xoxo tata *_+

No comments: