link beberapa blog yang best part 1

Assalamualaikum..

hari ni aku nak share bebapa blog yang memang selalu sangat aku tak miss entri nya.. oleh sebab memang best betullah penulisan dorang ni.. dan biasanya mesti orang kenal siapa mereka.. kalau aku pergi masuk blog ni.. ada link kan juga ke blog lagi satu..

antaranya yang bagi aku top-top.. boleh belajar sesuatu..
blog yang banyak info, entri menarik.. tak kering gusi gelak.. harus dijelaskan aku bukan ratingkan atau buat ni num 1 best yang ni kedua bla bla bla.. random susun je ni..
  • Mr. K - isi yang mengena sangat, salute entri-entri yang ditaipnya
  • HentakSuara - gabungan Hentak Berlipat dan Peti Suara.. memang korang wajib terjah
  • Lord Zara - siapa tak kenal cikgu yang penulisannya sarcasm.. hehe
  • Hanis Zalikha - bersahaja dan nampak matang dalam penulisan
  • Zack Zuhairi - blog realiti konspirasi yang best, kartun menarik
  • Maria Elena - vlog nya cool
  • Fatin Liyana - bakal Doc yang sangat sempoi gua cakap lu :p
  • Diana - blog Hot Chocolate And mint super duper gorgeus.. sangat detail mix and match
  • terfaktab - yang menggabungkan beberapa penulis best
  • Nabil Aizat - banyak resepi yang di share empunya blog
  • Cik Epal - penulis yang aku rasa menghargai sangat orang sekelilingnya
  • Hamzah - kelakar dengan lukisan yang sengal.. terbaik lah derr
okay.. ada blogger yang korang kenal? lagi satu jangan lupa terjah blog Ben Ashaari.. btw, tahu The Scarleff? yeah almost all of them memang aku follow.. macam blog Kak Adriani dan Shea.. suka style dorang..

aku juga setiap kali akan terjah ke blog Asilah.. dia ni member aku dan memang aku suka baca entri dia.. rasakan jujur dari hati seorang perempuan menulis sesuatu.. manakala blog akak Fariza ada macam-macam isu yang dikupas.. kalau korang jenis tak nak beli paper boleh terjah ke blog Lulu sebab entrinya memang terkini je..

kepada blogger yang merupakan guru atau bakal guru boleh join blog ini.. dan ada satu blog baru aku singgah beberapa hari ni iaitu blog Iz.. betul kata Petisuara best blog dia ni..

jadi ni antara blog yang wajib aku baca setiap kali dorang post entri baharu.. aku follow bukan sebab orang follow atau dorang ni kenalan ke apa.. tapi memang entri dorang best.. korang boleh click mana-mana suka dan aku gerenti terbaik jela entri dorang..

ada je blog lain aku follow.. but next entri aku share link ye.. banyak sangat pulak blogger punya link kat entri malam ni... ada juga blogger baru yang memang best entri nya tapi takde follow sebab sikit orang follow kot.. nanti aku bagi link okay... hehe.. kalau korang rajin google sendiri blogger lain... ok tata xoxo +_*

p/s : aku nak share blog lain yang aku follow tapi takut kena marah
        yela mana tahu personal cuma untuk rakan2 tahu jeke..

4 comments:

fariza fauzi said...

hey !! blog akk ada..yeahhh !
hihih
thanks sayang :)

Mizz Farah said...

blog yg disenaraikan tu mmg superb best.. :)

Burungman said...

semua best! hehehe

Mainur Hasnah said...

FF : of coz la.. wcome

Farah : sis pun mesti layan kan blog2 tu semua..

burungman : betul