pecah rekod

Assalamualaikum..

yeahhhhh aku berjaya pecah rekod.. hoorayy.. tapi rekod ni bukan boleh masuk rekod dunia.. cuma perlu aku gebang lebih kat korang.. hahaha.. aku berjaya mengekalkan kerajinan aku selama lebih empat jam.. sila jeles sekarang.. huhu.. eih bukan senang taw nak jadi rajin sentiasa... aku ni memang cam ni kalau tiba-tiba datang semangat baik bawa-bawa mengemas ke study... :D

so, disebabkan aku rajin.. maka, aku telah berjaya mencuci baju-baju yang bertimbun.. aku malas cuci mesin..mbazir.. huhu yela sekali cuci rm2 lepas kot nasi lemak satu, air sirap satu ye idak ^_^
area meja, alamri dan katil semua belok aku setel habis.. ringan sikit mata memandang.. sedap lagi aku nak baring..

jadi kepada mak-mak diluar sana.. disini ada calon yang sangat sesuai... hehe apa lagi.. available taw.. jangan tak terfikir.. sila-sila fikirkan saya sebagai calon pembantu rumah suku masa anda .. pesanan dari penaja anda :p korang mesti bajet aku promote kat mak cik tu sebagai menantu en... eleh tahu dah.. takde lah kalau nak aku tolong buat kerja rumah.. upahnya sediakan saya tengahari makan dan duit belanja pergi balik sekali dengan upah tenaga mengemas RM5 kira halal lah tu ye..

aku jadi rajin sangat ni sampai masa kemas pun sempat lagi idea nak taip entri datang.. haha.. nasib aku tak putus asa tinggalkan kerja dan online... okay lah alang-alang aku dah bersemangat ni.. nak cuba buat asignment mana mampulah.. kot-kot setel jugak dua, tiga asignment hari ni.. heheheh harap ini bukan omong kosong.. jadi selamat petang adiossss +_*

No comments: