rindu pada Cik Najwa & sayang Cik Shida

Assalamualaikum...

dua orang yang di-mention diatas bukanlah orang yg satu dunia kenal sebab mereka hanya insan biasa..
yang punya nama dan menjalani hidup normal.. mereka ini merupakan besties ku .. mungkin pada orang lain ada apa pada mereka ini.. namun bagi ku, dan aku percaya manusia yang hidup sekeliling mereka akan rasa betapa penting kesan hidupnya Najwa dan Shida ni dalam hidup..

dear Wa & Ida cumil

Cik SHIDA

Cik Najwa
hari ini 10 feb 2011 merupakan ulang tahun kelahiran mereka.. rindu bangat sih sama dua gadis ini.. imut-imut kawan ku ini.. Shida ni aku kenal masa sekolah menengah lagi sampai la ni manakala Najwa pulak kenal kat form 6.. walaupun pertemuan yang singkat alhamdulillah mendapat keberkatan dan hubungan itu diteruskan sehingga kini :)
minah tangga ^_^

raya 2010

after wedding kawan
so, my sayang-sayang ni.... HAPPY BIRTHDAY ye... aku harap sangat study kome cemerlang , terbilang dan ngetop.. tunjukkan bakat korang dan bukti pada dunia ye korang boleh.. aku percaya pada kebolehan korang.. DAN teruskan senyum ye.. be happy sentiasa.. moga korang tak kan lupa kenangan kita dan hari yang mendatang biarlah dihiasa dengan keceriaan yang terindah.. insyaallah..

masa reunion kelas
masa CNY kebetulan jumpa
from me, last but not least wish u all the best in life sayangs <3 <3 <3
n yeah hadiah postpone later jela ok.. nanti bila ada rezeki nak jumpa aku belanja kome makan.. hehe
tak care again .. xoxo tata *_+

p/s : kan best kalau masa itu boleh berhenti walaupun hanya untuk seketika

No comments: