duk tayang muka lak

Assalamualaikum..

hari ni terkesan sedikit pulak rasanya.. sebenarnya dha berapa hari gak duk fikir.. awat lah dulu duk mencanak muka kat blog.. fikir memang tujuan personal.. saja cerita kisah hidup dengan famili member semua.. tapi berapa hari ni rasa macam tak patut je.. lagi berapa jam aku sambung balik muhasabah diri.. nak kena attend function kolej lak.. aduyai spoil mood nak test sarkastik idak... k lah calooooo :)

apa pun.. fikir-fikir balik baik buruk letak pic sendiri kat blog... :D

update : mula rasa macam perlu bina split personaliti kat blog.. maksud nya diri sendiri yang tak mampu dihasilkan bila berhadapan orang lain di pamer dalam dunia maya.. bukannya berpura-pura tapi lebih kepada nak berfikiran terbuka dalam mengupas sesuatu isu.. dan rasa best kalau orang tak tahu siapa yang menulis.. biar kekal misteri.. okay aku memang fail lah tak sesarkastik mana pun..

better jadi diri yang aku selesa kot.. apa pun rasa macam erm nak hide diri tak boleh dah.. al mak lumlah.. siap dah cerita pasal famili.. study mana apa semua... haha.. ngek juga.. nak buka blog baru tersangat malas.. hahaha... alasan-alasan yang seringkali diguna manusia untuk tutup kesalahan atau kelemahan diri.. macam membina tembok tak nak orang dekati , begitu juga susahnya untuk menyembunyi identiti...

jadi teruskan membawa diri begini dalam dunia blog.. mungkin perlu kurangkan gambar peribadi.. khuatir ada yang emo pula tengok pic aku comel-comel en.. kang dia ter-down pula .. hahaha.. al maklumlah aku bukan nak berlagak comel.. tapi kecomelan terserlah pulak bila bergambar bibir stok nak muncung sedepa, oaky tu bukan aku.. nanti nampak aku bersikap negatif pula buat muka gedik oucccchhhh :) tapi aku suka buat pipi buat konon tembam... mungkin nak sangat tengok pipi sendiri tembam macam mana.. bajet comel le turrrrr k papai

No comments: