gila nak maki je..hahaha

Assalamualaikum..

beberapa hari lepas aku ada post benda camtaek giler bagi aku.. and today another one bullshit gile....
perghhh aku anti giler orang yang suka cantas orang.. kau pernah kena tak situasi macamni.. contoh lah kan.. kau usaha gila babes.. siang malam tak tidur.. siapkan satu project ni.. tetiba datang sorang budak mengaku tu hasil kerja dia..

another one is kau beratur punya lama nak masuk toilet.. dah sakit perut beberapa hari tak lepas nak buang.. tetiba ada orang entah dari mana terus potong line masuk toilet... membara hati.. dari nak berak terus tak jadi... hahhaha macam tu lah aku rasa now...

agak bengang juga tanpa muka rasa bersalah orang tu buat hal.. dah lah tak de kata apa.. boleh act innocent then kalau kau hebat giler.. aku terima.. ni takat kau pun kong kali kong tak betul memang aku panas...pasal orang macam kau yang suka aniaya orang.. orang macam aku terpaksa duduk sorang-sorang pujuk hati supaya tak maki kau.. aku tak nak act childish gila sound kau.. but aku post kat blog supaya orang lain leh learn 1 lesson here that never be too nice to other or not u the one yang kena step out..

pernah dengar orang kata tak berkat bila kita ambil hak orang? ye aku setuju sebab benda tu takkan ke mana selagi orang tu tak restu... once kau buat orang sakit hati.. even orang tu maafkan pun.. ada balasan menanti kau.. bukan sumpah but thing like this does happen all the time..

so be aware of this kind of thing and think wisely before hurt other :)

2 comments:

puteraduyong said...

hehe...moral...buatlah baik dgn semua orang... ;)

Mainur Hasnah said...

tu lah pasal... betul2.. orang kena paham moral value nya