hati curang lagi

Assalamualaikum..

mungkin ini entri terakhir aku bab bab ngek ni.. malas menjambukan diri cerita pasal ni.. haha.. hari ni entah kenapa aku jadi malas gila.. tak nak keluar rumah.. patutnya ada kelas.. tapi aku skip dua kelas dah.. tapi kelas petang dan malam aku akan pergi.. gamaknya aku cuma nak ambil tenaga kot sebab aku tahu keluar rumah je tengahari sikit malam baru balik..

bagus tak aku bajet nak lepak library study.. sementara tunggu kelas malam.. sengal juga kan.. aku dah siap iron baju tapi sudahnya tak jadi pergi kelas pagi tadi.. aku tak rasa nak tengok korea atau main game.. lapar gak tapi tak rasa nak makan.. ngantuk ke? entah tak pat tidur pulak.. kali ni hati ke otak aku yang curang? boikot tak nak buat rutin yang sepatutnya..

adakah pasal semalam? entah tak tahu lah.. rasa tak.. sebab aku chill bab bab ni.. yolah.. tapi boleh pulak aku fikir akan jadi macam cerita playful kiss hahaha ngek gila... aku kena segera stabilkan mood , emosi dan satukan balik jasad dan roh.. eh? boleh pulak camtu? pelik betul diri aku ni........... dah lah takde mood pun nak menulis.. cuma nak lepas batuk kat sini.. kunyah dah.. nak telan tak boleh... jadi aku ludah balik :)

p/s : kias banyak sangatlah pulak

2 comments:

HEROICzero said...

jangan terus melayang. fokus! =)

Mainur Hasnah said...

kalau memang boleh statik fokus.. perghhhh