tersangat happy

Assalamualaikum..

first of all syukur ke hadrat Illahi aku masih diberi kesempatan bernafas.. hari ni happy sangat walaupun tak cukup tidur dengan cuak lagi tadi... tapi dalam apa jua keadaan kena happy.. ye orang sekeliling aku.. yang aku sayang dilanda masalah so aku tak nak pula tambah beban dorang..

perkara yang nikmat betul hari ni..
  • dapat juga makan durian.. memang betul menikmatilah tadi..
  • tak payah present so boleh perbaiki asignment lagi..
  • kerana fear kena present tadi ada juga main game so rilek sikit..hahaha then ada prepare sikit2 okay lah tu
  • suka sangat sebab dapat tengok S senyum.. heheheh.. gedik gedik...
  • kawan-kawan baik tong-tong makanan and print..
  • alhamdulillah orang sekeliling sihat and happy je.. but mak kawan aku meninggal dunia semalam.. sedekahkan al-fatihah buat arwah ye...
  • penting juga emosi, feel , fizikal aku tahap bagus so boleh majukan diri.. :)

okay lah tak de apa pun.. cuma happy sebab macam semuanya baik-baik je.. sedar tak sedar asignment dah hampir setel semua.. kecuali nak bentang je.. jadi macam boleh rilek nak study je.. study ke? hahaha.. kena study harapan bawa family ni ... malam ni ada match bola tampar.. harap baik-baik juga.. amin.

No comments: