few reason why boys cant get what they want

Assalamualaikum..

gedik kan nak tulis tajuk dalam b.i .. bajet kelasss letuww.. haha.. okay iklan dah habis back to topic.. hari ni aku sungguh berbesar hati nak kongsi pendapat aku.. walaupun aku amat lapar now.. sebab ramai sangat orang kat area ni.. jadi tenaga aku banyak habis untuk menahan vibrate bunyi dan membentuk dinding agar dalam otak aku cuma kedengaran angin sepoi-sepoi bahasa.. demi mendapat wifi yang mantap aku sanggup bertahan..haha

dari penelitian dan pengalaman aku.. cewahhh.. betullah walaupun aku innocent.. ceh ceh.. tapi aku ada juga kaut pengalaman dari member and akus endiri years back when aku sungguh popular ramai kawan laki.. so aku nak share ni.. bagi aku hanya ada beberapa sebab kenapa laki tak dapat apa dorang nak.. which is takle girl dia suka.. meh aku habaq kat hampa semua...

  • takde first move.. tahulah girl pemalu yang amat *haktuihhh so dorang harap laki yang buat first move tapi laki ego nak luah isi hati... even girl dah tanya masih buat dunno.. haha *pangggg sekali
  • banyak sangat coverline.. dah terlepas kata nak jadikan girl tu awek dia.. tapi girl ni kan pekak sikit tak pun lampi jadi bila dia tanya again 'apa awak cakap tadi' cepat-cepat boy balas 'takde pela'
  • certain people tak de courage atau self-confidence.. tak berani mencuba nak kawan pun.. just suka memerhati dari jauh.. tapi bila dah melepas mulalah melenting salah takdir.. tipikal gila
  • tak menjadi diri sendiri.. laki fikir dengan menjadi fake konon memenuhi ciri-ciri idaman girl tapi girl of coz tak suka.. tambah-tambah bila kantoi rupanya kau bukan macam tu mak rasa tertipu nyahhh.. 
  • cara yang kasar.. laki kan jenis kasar.. sampai tak reti beza nak layan girl macam mana.. dia pikir girl ni luar selembut sutera dalam sekeras batu kerikil gamaknya.. mungkin kerna cara korang yang terlampau kasar masa takle membuatkan girl rasa terkejut dan takut..
  • laki terlampau manja.. maksudnya laki tu kejar sangat girl.. girl suka laki yang egolah.. tapi tak terlampau ego-poyo nak mamp. kalau korang main tarik tali.. sedap sikit ..baru adventure.. ni idak asyik nak follow girl ke sana sini.. get a life then show to her okay
  • inappropriate way.. laki yang suka suiiit suitt girl tu.. memang ke laut lah korang.. ingat girl ni apa.. apa salah tegur cara leklok.. ni bajet macho pulak tegur konon gangster minta num la pastu kacau kacau 1 geng.. haram girl nak pandang.. sebab ni bukan lagi zaman di mana boleh sesuka hati je nak kacau anak orang macam tu je.. so kat sini first impression sangat penting..

so itu je.. aku nak grab some food before merajinkan diri setel kan saki baki asignment .. apa pun agak kelakar... patutlah orang yang aku suka tu masih tak hilang dari pandangan aku.. sebab dia tak buat pun kesemua benda kat atas ni.. so dengan itu.. mudah juga dia meng-akses hati aku dan bertapak agak lama..
well im not kind of easily fallen type of girl but i do like someone egois.. eventhought it hurt but sure it make me laugh a lot... haha.. and i love to play psicho game his way.. *cuba cari alasan suka dia supaya hati dapat pangkah satu-satu alasan yang wujud tu

3 comments:

HEROICzero said...

lelaki suka bermain dengan hint. takut nak berterus terang. aku pernah terlepas macam tu saja, sebab takut.

well, kawan aku pernah cerita. dia study @ uk. kat sana, ada jek mamat x hensem gila, kalau kat malaysia neh, jangan mimpi nak berawek, tapi kat sana, dia ada awek orang putih. kenapa?

sebab dia berani approach.

mentaliti lelaki malaysia, tipikal nya, penakut.

heh~

lu malu, lu x dapat la bhaaaii!

Mainur Hasnah said...

haha betul2.. kalau malu bertempat boleh terima lagi.. so menyesal tak?

Republic Aku said...

lelaki sekarang kurang jantan dan romantik.stop.