kaki tidur

Assalamualaikum

dengan tulus ikhlas, muka yang suci aku mengaku aku memang kaki tidur.. kalau bab tidur ni.. boleh dikatakan aku mengamalkan tabiat baby.. tidur stok nak lebih 8 jam kalau boleh.. tu biasa berlaku siang tapi kalau malam.. haram nak tidur... asyik berjaga well imsomnia kot.. ada baik juga aku tidur ni.. walaupun memang bazir masa aku sebab buang gitu je..

sekurangnya masa aku tidur.. aku bebas dari sebarang gangguan perasaan.. emosi tak stabil tu semua boleh blah.. cuma mungkin time dapat mimpi entah pape memang BATAL betei tidur aku.. haha dan dapat juga aku kurang dosa kot.. takde aku mengumpat, memaki orang atau apa-apa yang boleh dibuat masa berjaga.. jimat duit juga ni.. sebab tak rasa lapar..

masalah satu.. mata aku sudah macam panda..takpelah think +ve +ve.. panda comel pe... okay jadi tu bukan masalah... masalah lain pulak.. kau dah sia kan masa bernilai yang boleh digunapakai untuk study.. eih bukan kau tapi aku.. kalau aku leh menahan nafsu dari 24 jam tidak bercakap tentang benda entah pape kan bagus.. ouh lupa aku manusia yang mana mungkin lari dari buat kesalahan... *mekanisme bela diri

boleh juga marah kalau tak dapat tidur
oleh sebab aku begitu suka tidur.. aku boleh tibai tidur dimana-mana je.. dan aku tak peduli orang lain.. kalau perlu time kelas aku tidur.. aku mesti akan tidur juga.. dari aku menahan mata tak fokus gak.. baik aku tidur.. then bila jaga mesti fresh terus dapat menyegarkan diri untuk kelas seterusnya.. orang kata kita perlu korbankan sesuatu untuk dapat lebih baik.. hahahah.... jadi kalau masa exam aku rasa memang tak leh menulis.. aku akan tidur lima minit kot.. insyaallah bila jaga ingat juga nota-nota yang hilang tu.. tapi masalah kalau tersedap tidur masa exam.. :)

ok tu je nak bebel.. takde motif betul citer pasal ni.. mungkin sebab berapa hari ni asyik lajak tidur sampai tak terhirau exam.. sori exam.. i promise i will love u more next time.. sleeping is just a nice habit when someone tension aite? so forgive me... hahahah gilak juga ni... kalaulah exam dengan aku memang sebati kan bagus.. babai kaki tidur yang lagi gilak tidur dari aku..

No comments: