awek bertudung perangai cam harem

assalamualaikum

kalau baca tajuk mesti panas kan.. asyik nak shot awek bertudung pehal kan.. macam yg tak bertudung tu baik sangat lak.. tapi pikir balik some point memang betul.. sebab aku pun terasa macam aduyai aku bertudung ni orang akan pandang.. alahai nak cover konon baik la tu.. tak pun nak berfesyen..

kenapa tohmahan pedas camni yg dorang kasi? sebab banyak 3gp datang dari awek bertudung.. awek bertudung slumber pakai legging dengan skirt pulak .. pe jadah kan kan... orang yang memandang rasa tu satu trend yang smart memang bullshit.. apa guna kau pakai tudung kalau match dengan legging? macam harem je... sori bahasa aku kasar.. tapi tu hakikat..

aku bukan cemerlang mana tapi aku sendiri terasa panaih gak.. sekarang aku kerja kat mid.. orang lalu lalang pakai fesyen entah pape memang sangat berlambak.. sekarang semua standard nak shawl memanjang.. warna colourful.. aku tabik sangat pandai berfesyen tapi bila salah bawa memang jatuh status orang bertudung.. yela cuba korang bagitahu aku celah mana yang nampak cantik pakai legging dengan dress lengan pendek.. ?

perbetulkan aku kalau aku silap.. memang boleh ea pakai gitu? lagi satu agak2 la.. bukan aku nak suruh hipokrit tapi jaga imej yg korang bawa.. bayangkan orang bukan islam nampak perangai setan kita,... balik2 agama gak dorang petik bila terjadi kes yang kurang sedap... aku cakap ni.. untuk tegur diri aku gak.. sebab bila kita sampai satu tahap.. duk perhati orang n teliti kesalahan lama.. akan nampak betapa bodohnya kita dulu.. jadi jangan sampai nyesal satu hari nanti.. :)