tabiat yg pelik atau biasa

assalamualaikum

bercerita tentang tabiat.. semua orang ada tabiat sendiri.. cuma sejauh mana tabiat itu lari dari kebiasaan orang lain itu yg menjadikannya pelik.. berkongsi tentang tabiat aku yg sangat2 biasa rasanya.. 

#apabila aku kurang tidur WAJIB bagi aku balas dendam.. tak mungkin aku akan kurangkan walau sejam pun.,.. asal ada masa terluang, aku gunapakai tidur sehabis baik....

#bab mengemas.. tak tahu kenapa sejak azali lagi aku memang tak leh nak mengemas bila ada orang.. ada je orang kat sebelah-menyebelah mesti kerja terbantut.. lantaklah orang nak panggil aku pemalas ke pe tapi aku memang tak kan mengemas time ada orang.. agaknya aku ni jenis pemalu kot.. kahkahkah..

#suka menyusun barang... pernah tengok orang yg habis masa berjam lamanya depan rak buku utk susun hanya berbelas buku lebih.... nak kan kesempurnaan nampak kemas.. nak susun dari buku besar ke kecil.. ikut ketinggian.. kalau nampak tak kena alih balik... camtu lah sikap aku.. gamaknya sikap ni nyusah kan aku ..

nanti sambung taip.. batri laptop dah low... malas nak cas.. ok fine aku memang pemalas.. dah makan sedap tidur ni.. chowwww :)

1 comment:

erysweetie said...

dah makan, memang sedap tido =p