minggu MSK SEJ upsi

assalamualaikum..

MSK tu akronim untuk Minggu Suai Kenal.. hari jumaat lepas sehingga ahad semalam telah berlangsungnya MSK untuk batch ISMP Sej 2011/2012.. jadinya batch sem 3 yg ambik major sejarah kenalah turun padang bekerjasama laksanakan aktiviti... walaupun simple je aktivitinya tapi confirm kitorang dapat apa yg di-aim-kan...

iaitu kenal dengan budak2 junior and dapat kongsi dengan dorang pengalaman kitorang bla bla bla... paling penting semua orang have fun dan ada aktiviti bergambar.. hahaha...
sebab aku masih menanti gambar dari member.. akan ku sambung entri ni kemudian.... adios blog yg sunyi....

4 comments:

HEROICzero said...

we want pics ! we want pics !

hehe~

chummy cliche said...

haha bergurau pulak.. nanti masuk gambar kata tayang muka.. hahah ayat sentap...

Coretan anuar said...

Teringat masa zaman belajar dulu bila baca entri blog awak.. ;)

donchampayon said...

cumi...td aku baru balik dr tg malim...aku rindu sgt nak masuk upsi dohhh...harap2 tahun depan akan ada rezeki utk aku. semangat aku berkobar2 utk jd guru...ko doakan la utk aku ye. ko bayangkan la, aku sanggup naik moto jauh2 semata2 nak tgk upsi...Ya Allah, kabulkanlah doa hambaMu ini agar dapat aku menjadi seorang guru...Amin...