untuk encik sebab saya jadi penipu then segan

assalamualaikum

wahhhh terharu tak terharu tak saya update blog semata2 untuk encik... sebelum saya melabuh tirai nak tidur.. saya nak jelas kan hal diatas.. tu pun kalau encik akan baca pe saya cakap ni...

first of all, saya minta maaf dulu.. sebab jadi seorang yg bercakap bohong.. tapi jangan salah faham saya tak tipu besar2 macam curang ke apa.. saya cuma tipu saya sihat atau saya kenyang ke saya okay sebab tak mahu encik risaukan saya... nanti lagi saya segan dengan encik sebab membuat encik risau dan menyusahkan encik pula..

saya takut juga saya tak bercakap benar ni akan jejaskan hubungan kita ke.. nak cakap depan2 takut encik tak faham sebab bila saya gabra saya lagi cakap laju laju macam cakap sorang2 depan semut.. jadi saya taip kat sini.. kalau ada orang lain baca selain encik.. harap dia komen kat bawah post ni.. mem-brain wash encik memaafkan saya sebab tak berlaku jujur... niat saya cuma 1 saya tak nak encik risau terlebih.. 

yela benda depan mata kita risau .. apatah lagi encik tak nampak saya.. tahu saya sakit dan tak dapat melihat teruk ke sakit saya mungkin akan buat awak terlebih cuak.. tu pandangan saya jela.. tak tahu kenapa masih segan dengan encik.. saya juga macam encik tapi taklah gugup tapi macam tak boleh lah nak bertentang mata cakap berjam-jam lama.. nanti jadi super duper cool segan .. yela orang yg kita sayang sayup-sayup je mata memandang kita kompem hati rasa macam entah lah...dan sumpah saya akan leka kalau melayan encik.. habislah saya abaikan sekeliling kerana kusyuk melihat encik... miang gak saya ni.

so itu je... cakap belit2 lah pulak saya ni.. eh baru perasan saya menaip malam ini macam sopan santun je.. hahahha.... baiklah encik.. saya cuba jadi terbaik untuk encik disamping tidak hilang identiti diri saya.. harap encik terima saya seadanya... tq 4 sangat memahami saya ye encik.. :)

No comments: